8x: zo lever je een actieve bijdrage (waarvoor dank!)

Hoe groter de beweging Zin in Zorg, hoe meer reikwijdte, hoe meer impact. Doe je mee? Dat kan op verschillende manieren!

1) Deel de informatie die voorbij komt op social media met vermelding van #zininzorg
2) Meld je aan als ambassadeur en omschrijf in één zin waarom jij Zin in Zorg ondersteunt en stuur een foto van jezelf mee (800 x 800 pixels). Op de website plaatsen we zoveel mogelijk ambassadeurs.*
3) Meld je aan voor de klankbordgroep. Dit houdt in dat we je kunnen raadplegen over praktische zaken en over de koers.*
4) Bij voldoende belangstelling organiseren wij een vlogtraining. Wil je leren hoe je jouw verhaal op een aantrekkelijke en bondige manier via video kunt delen? Mail info@zininzorg.nl met het onderwerp Vlogtraining.
5) Schrijf een blog over een mooie gebeurtenis op jouw werk waar je energie van kreeg.*
6) Download een poster en hang deze op jouw werkplek.
7) Meld je aan voor de nieuwsbrief en doe mee aan de acties.
8) Bestel 10 buttons van Zin in Zorg voor jezelf en jouw collega’s voor op je uniform.*
9) Organiseer een Zin in Zorg presentatie voor jouw collega’s in samenwerking met de projectgroep Zin in Zorg.*

* Stuur een mail naar info@zininzorg.nl

12 december, 2019

Verder lezen

26-06-2025
Zorg die blijft: van idee naar impact
In het Gelre Ziekenhuis startte Physician Assistant Klinisch Verloskundige Maartje-Marijke Menkveld een bevalverwerkingsspreekuur voor vrouwen met psychische klachten na een heftige bevalling. Wat begon als een persoonlijk idee, groeide uit tot een structureel onderdeel van de zorg en gaf haar werkplezier een krachtige impuls. Dicht bij de kern van het… Lees verder >
10-06-2025
Elke stem telt: met Deep Democracy naar meer verbinding in de huisartsenpraktijk
Hoe zorg je ervoor dat alle stemmen in een team worden gehoord? In huisartsenpraktijk Hart van Doorn ging het team aan de slag met Deep Democracy. Het resultaat: meer verbinding, verrassende perspectieven en concrete ideeën voor meer plezier in het dagelijkse werk. Ruimte maken voor het goede gesprek In… Lees verder >
03-06-2025
Als een boze patiënt je menselijkheid op de proef stelt
Het is een rustige maandagmiddag in de apotheek, alles onder controle. Op kantoor ben ik de recepten van vandaag aan het nakijken terwijl een van de assistenten binnenkomt: ‘boze patiënt, ze wil de baas spreken, kan je komen?’ Het is schrijnend, maar inmiddels verbazen zulke vragen van assistenten mij niet… Lees verder >